Proč pracovat právě v Kliku?

V Kliku nejsou jen prodejci pojistek. Klientům se snaží vybrat to nejvýhodnější pojištění na míru, a poskytovat jim kvalitní zákaznický servis. Každá zpětná vazba a pochvala od klienta dává jejich práci smysl a posouvá je neustále kupředu.

Co o Kliku říkají klienti se můžeš dočíst v sekci Co o nás říkají klienti.

Jen díky skvělým zaměstnancům, se z malého start-upu mohla stát tak úspěšná společnost, jakou je Klik dnes. Proto si Klik zakládá na přátelské atmosféře a férovém jednání. Je to parta lidí, která vždycky drží při sobě.

V Kliku jsou hrdí na to, že někteří ze zaměstnanců jsou ve firmě už od samého začátku a rostli tak profesně i osobnostně spolu s celou společností.

V Kliku Tě čeká:

Přátelská atmosféra
Upřímnost mezi kolegy a nadřízenými
Motivační finanční ohodnocení
Neformální, ale profesionální prostředí
Jistota stabilního zaměstnání
Nastartování kariéry

Jak vlastně může fungovat Call Centrum naruby?

Žádné studené kontakty

V Call Centru naruby se nemusíš bát žádných studených kontaktů nebo volání na náhodně vygenerovaná čísla. Kontakty se získávají tak, že si klient sám vyplní formulář na webovkách Klik.cz nebo si zadá žádost o zpětné zavolání a ve chvíli, kdy obchodníkům přijde žádost od klienta, volají a prodávají.

Žádné call skripty

V této práci zapomeň také na rutinní čtení toho, co máš klientům říkat! V Call Centru naruby nejsou žádné call skripty. Od nás dostaneš pouze osnovu hovoru, která Ti pomůže v komunikaci a prodeji. S klienty pak vedeme neformální a přátelský dialog.

Žádné obavy z plnění cílů

V Kliku Ti může odpadnout i stres z plnění cílů. Záleží to jen na Tobě, kolik za měsíc uzavřeš smluv, ale platí zde pravidlo čím více smluv tím vyšší bonusy. Nemusíš mít ani splněný cíl na 100 %, aby Ti vůbec nějaký bonus byl vyplacen. U nás se provize obchodníkům vyplácejí už od plnění cíle na 60 %.

Dokonce ani nováčci se nemusí bát, že by pro ně cíle byly příliš vysoké a na provize tak vůbec nedosáhli.

Kolik si v Kliku můžeš vydělat?

Nástupní mzda je 25.000 Kč plus bonusy.

Ve zkušební době jsou cíle nastavené tak, že si každý může vydělat 5.000 Kč až 20.000 Kč na bonusech. Po zkušební době Tě čekají bonusy v průměrné výši 40.000 - 60.000 Kč. Ti nejlepší prodejci si přijdou na provize v hodnotě i 100.000 Kč.

Co se od tebe očekává?

Zaměstnanci jsou pro vedení v Kliku vždy na prvním místě. Hodně jim záleží na tom, abys zapadl do týmu, sdílel tak společné hodnoty a cíle, které Klik.cz má. V Kliku si hodně zakládají na to, aby nový zaměstnanec zapadl do týmu. Co to znamená?

Hledají někoho, kdo je přátelský, spolehlivý, pracovitý a proklientsky orientovaný. Pokud budeš mít praxi s prodejem po telefonu, budou rádi. Ale pokud ji nemáš a práce pro Klik.cz Tě zaujala, a máš alespoň maturitní vzdělání, neváhej a také zašli svůj životopis!
V Klik.cz nejsou žádné call skripty. Co to znamená? Máš k dispozici osnovu hovoru, která slouží jako takový „tahák,“ co a kdy klientovi sdělit. S klienty jsou vedeny neformální a přátelské dialogy. A jak takový hovor s klientem může vypadat? Tady máš krátkou ukázku.
1. Představení
2. Zjištění základních informací o klientovi a zjištění potřeb
3. Nabídka ceny, rekapitulace a poslání smlouvy na e-mail

Co ti firma nabízí?

  • V Klik.cz se můžeš těšit především na přátelskou atmosféru a skvělou partu lidí, kteří se stanou nejenom Tvými kolegy, ale zároveň i Tvými přáteli. Aby si byli pracovníci na blízku, děvčata z HR pravidelně pořádají firemní akce a teambuildingy, kde si vždycky všichni užijí spoustu zábavy.
  • Mimo to mají obchodníci možnost vydělat si nadstandardní provize z prodeje, zajít si na volnočasové aktivity s Multisportkou za zvýhodněnou cenu, vybrat si mezi stravenkami nebo stravenkovou kartou, na odpočinek si vybrat až 5 týdnů dovolené anebo ušetřit čas za dojíždění a pracovat občas z domova.
  • I na zdraví zaměstnanců se tu myslí. Všichni dostávají pravidelnou dávku vitamínů v podobě ovocných úterků nebo se příležitostně rozdávají balíčky na podporu imunity.
  • Ve firmě je podporován profesní růst, a proto je tu pro zaměstnance velký prostor k seberozvoji. V Kliku je spousty kolegů a kolegyň, kteří se z pozice Operátora Call Centra vypracovali na vedoucí pozice v Call Centru nebo i do Managementu společnosti.
  • Referral program - za doporučení nového kolegy se můžete těšit na odměnu až 23.000 Kč.

Kde můžeš pro Klik pracovat?

Pracoviště v centru Prahy – Florenc (dobrá dostupnost od metra, tramvaje, autobusu i vlakových nádraží). V přízemí budovy se nachází příjemná kavárna, kam často kolegové zavítají na společné posezení. V okolí je také mnoho možností, kde se můžeš dobře naobědvat. Kancelář nabízí rovněž krásný výhled až na Pražský hrad.
Pracoviště v Ústí nad Labem se nachází v centru hned vedle Severočeského divadla opery a baletu. V přízemí budovy se nachází rovněž příjemná kavárna, a i zde je v okolí mnoho možností, kde se můžeš dobře naobědvat. Kancelář nabízí pro změnu střešní terasu s posezením a výhledem na celé Ústí.

Tvoji budoucí šéfové

"
Mám povolení srovnávat a nebál jsem se proklepnout a porovnat i Tvé případné budoucí šéfy. Zaměřil jsem se nejen na vedení celé společnosti, ale představím Ti i Tvé přímé nadřízené, kteří Ti budou podporou hned od prvního dne!
"
Agent Agent
Ve vedení celého Kliku jsou tři členové – ředitel a zakladatel Andrew Fuchs a Jednatelé Lukáš Pikal a Aleš Rothbarth, přičemž každý z nich má na starost určitou oblast.
Andrew Fuchs
zakladatel Kliku
Lukáš Pikal
jako Co-CEO a zároveň Call Center Director CZ & SK je zodpovědný za výsledky a fungování našich Call Center
Aleš Rothbarth
se zase v roli CO-CEO a Business Development Directora CZ & SK stará o veškerou spolupráci s pojišťovnami.
Luboš Hošek
Call Centre Manager CZ & SK
Luboš se do Kliku přidal v roce 2013, kdy začínal na pozici Operátora Call Centra a velmi rychle se stal jedním z nejúspěšnějších prodejců. Následně dostal Luboš příležitost a posunul se na pozici Supervizora a krátce na to byl povýšen na Team Leadera. Nyní zastává pozici Managera Call Centra pro všechny naše pobočky.

Ať už se tedy přidáš do týmu v Praze nebo Ústí nad Labem, můžeš se těšit na tohoto ochotného a vždy nápomocného nadřízeného. Sám byl jedním z našich nejlepší obchodníků a své zkušenosti s nadšením předává dál všem nováčkům.

O tom jak Luboš vnímá fungování Call Center Kliku se více rozpovídal při rozhovoru s marketingovým oddělením - rozhovor si můžete přečíst zde.

Kromě Manažera Call Centra a týmu Trenérů Ti budou nápomocní i ostatní Team Leadeři - Ondřej Nechyba a Lukáš Trejbal. I oni si nejprve vyzkoušeli jaké je to na pozici Operátora Call Centra a proto Ti i oni budou skvělou oporou. Budou Ti dávat zpětné vazby a pomáhat zlepšovat Tvé výsledky.
Agent Agent
"
Zeptal jsem se přímo jedné Operátorky z Call Centra, jak vychází se svým šéfem Lubošem?
"
Andrea Novotná
"Moc si cením svého šéfa Luboše, je vždy ochotný poradit, pomoci a vyslechnout, nikdy neodmítne pomoc, dokáže pochválit, a když je něco špatně, v klidu vysvětlí a poradí. Když je opora v šéfovi, všechno jde líp."
Andrea Novotná
Michal Šulek
Nikola Šalounová
Michal v Kliku pracuje téměř od jeho vzniku. Nastoupil v roce 2012 jako obchodník po telefonu. Díky němu tenkrát vedení zjistilo, že prodej havarijního pojištění je snadný. Stačí jen použít ty správné argumenty, kterých měl Michal nespočet. Michalův profesionální přístup ke klientům ho brzy posunul na pozici Team Leadera a následně našel své uplatnění na pozici Senior Trenéra.
Michal zastřešuje veškeré tréninky, koučování, náslechy hovorů a zpětné vazby ve všech třech pobočkách. Michalovi se vším pomáhá Trenérka Nikola. Nikča se k nám přidala na začátku roku 2019 a původně do Kliku nastupovala jako Operátorka do ústeckého Call Centra. Po nějaké době se přestěhovala do Prahy, kde se stala se posilou pražské pobočky, a při první možné příležitosti se přihlásila do výběrka na pozici Supervizora. Výběrko vyhrála na plné čáře a po nějaké době jí byla nabídnuta pozice Trenéra. S Michalem tak tvoří trenérské duo, které Tě vše potřebné naučí a pomůžou Ti stát se skvělým obchodníkem!
Tomáš Zaoral
Tomáš v Kliku pracuje od roku 2016 a o tři roky později se stal Supervizorem. Na této pozici se velmi rychle osvědčil a byl povýšen na svou současnou pozici Team Leadera. Tom má na starosti celé pražské Call Centrum. Vede celý pražský tým prodejců a bude Ti oporou při plněním tvých prodejních cílů. Je to velmi vstřícný šéf, který Tě ale dokáže posunout hodně daleko.
Jakub Kolda
Jakub do Kliku nastoupil v roce 2015 jako Specialista prodeje, a to do týmu HOME. Tento tým se specializuje na prodej pojištění domácností a nemovitostí. Kuba byl velmi brzy jeden z nejlepších prodejců a jeho produktové znalosti byly na velmi dobré úrovni. Z tohoto důvodu se o rok později stal Supervizorem tohoto menšího týmu.
Kromě Manažera Call Centra a týmu Trenérů Ti budou nápomocní i ostatní Team Leadeři - Ondřej Nechyba a Lukáš Trejbal. I oni si nejprve vyzkoušeli jaké je to na pozici Operátora Call Centra a proto Ti i oni budou skvělou oporou. Budou Ti dávat zpětné vazby a pomáhat zlepšovat Tvé výsledky.
Ondřej Nechyba & Lukáš Trejbal
Stejně jako ostatní členové vedení Call Centra nastupovali i Ondra a Lukáš nejprve na pozici Operátora Call Centra na naší ústeckou pobočku.

Ondra do konce ve stejný den jako Trenérka Nikča, a i v něm se probudili vůdčí schopnosti a dostal příležitost posunout se na pozici Supervizora.
Lukáš se k nám přidal poprvé v roce 2018 a pak nás na malou chvíli opustil, a chtěl zkusit štěstí jinde. Netrvalo dlouho a vrátil se k nám zpátky a čekala na něj veliká výzva, když nás všechny přesvědčil, že právě on bude další skvělou posilou ve vedení Call Centra.

Jak Ondra, tak Lukáš se v pozici Supervizora velmi dobře osvědčili a zanedlouho jim byla nabídnuta pozice Team Leadera.
Ondřej Fiala & Pavla Kukačková
Ondra Fiala k nám nastoupil jako obchodník po telefonu už v roce 2013. Začátkem roku 2018 byl povýšen na pozici Supervizora a pomáhal Lubošovi (Call Centre Manager CZ & SK) s rozjezdem nové pobočky v Ústí nad Labem. S růstem této pobočky se pak Ondra vyprofiloval (vypracoval) na pozici Quality & Traffic Specialist.

Netrvalo to dlouho a začátkem roku 2019 se k Ondrovi přidala i kolegyně Pája Kukačková. Pája je s Klikem od začátku otevření ústecké pobočky. Také začínala na pozici prodejce v Call Centru. Ondra i Pája se starají především o kvalitu hovorů našich obchodníků. Dělají s nováčky i zkušenými prodejci koučinky a dávají jim zpětné vazby. Ondra k tomu navíc ještě zastřešuje provoz pražské a ústecké pobočky. Má na starosti sestavování směn a řeší případné změny v docházce.
Pozice Operátora Call Centra byla pro mnohé skvělá startovní pozice a už řada našich kolegů měla možnost se v rámci společnosti posunout vstříc k nové výzvě ať už ve vedení našeho Call Centra nebo i do jiných oddělení mimo Call Centrum.

A jak taky vypadá život u nás?

Život u nás