HR - Kdo jsme

V téhle části bychom se Vám představily i my - holky z HR týmu. Zajišťujeme mimo jiné nábor do našeho společného brandu - Klik.cz, Porovnej24 nebo Srovnejto. S jednou z nás se určitě potkáš na výběrovém řízení, při podpisu smluv nebo u onboardingu. Spolu s Trenéry a Teamleadery se staráme o další rozvoj našich stávajících zaměstnanců, zajišťujeme benefity a veškerou administrativu.
Na téhle stránce Ti přiblížíme průběh výběrka, abys věděl/a co Tě všechno u pohovoru čeká. Kromě toho jsme pro Tebe ještě sepsaly, jak budou vypadat Tvé první dny v Kliku a co Tě všechno čeká a nemine.
Kamila Špičanová
Head of HR department CZ & SK
Kamča vedla personální oddělení v Kliku od roku 2012. V listopadu 2018 odešla na mateřskou dovolenou. Po sjednocení našich společností je Kamila v roli Head of HR zodpovědná za sjednocení personální strategie všech našich společností v ČR i SR (Klik.cz, Porovnej24, Klik.sk, Netfinancie, Srovnejto, ePojisteni, Tarifomat, Porovnajto.sk a Superpoisteni.sk). Zaštiťuje všechny personální procesy, vzdělávání a nábor zaměstnanců na administrativních pozicích, HR marketing a Employer branding. Má na starosti budování společné firemní kultury, zastřešuje komunikaci se zaměstnanci a manažery v oblasti pracovněprávních vztahů a zajišťuje HR reporting.
Jana Kuprová
HR Specialist
Janča pracuje v Kliku již od roku 2016 a za tu dobu jsme ji nikdy neviděli jinak než s vlídným úsměvem od ucha k uchu. Její náplň práce je velmi rozmanitá. Kromě toho, že se s ní můžeš potkat u pohovoru nebo u vstupního školení, kde dohlédne na to, aby bylo vše správně vyplněno a odevzdáno.
Lenka Veselá
Senior HR Operations Specialist
Léňa je naší neodmyslitelnou posilou již nějakou tu dobu. Přidala se k nám v roce 2018 ještě během studií a vypomáhala nám tak spíše jen s administrativou. V létě roku 2021 ale školu úspěšně dokončila a stala se tak plnohodnotnou členkou HR oddělení. Věnuje se náboru nových kolegů a onboardingu nováčků. Kromě náboru se stará o pracovněprávní dokumenty, o inzerci na pracovních portálech a řeší se zaměstnanci vstupní lékařské prohlídky a BOZP.
Alina Meleshchenko
Junior HR Specialist
Alina k nám do Kliku nastoupila v roce 2022 na pozici Sales representative - prodej autopojištění. Postupně sbírala zkušenosti a úspěšně prošla naší HR Akademií, kde se ukázalo, že by se v budoucnu dále věnovala a více rozvíjela právě oblasti HR. Od letošního roku má Ali na starosti nábor a onboarding nových uchazečů převážně pro pobočku v Ústí nad Labem.
Denisa Hájková
HR Manager CZ & SK
Denisa se přidala do Kliku v září 2018. Nastoupila v době, kdy se otevírala nová pobočka v Bratislavě. Měla před sebou nelehký úkol, jelikož se zaučovala na nové pozici a zároveň se kromě českých zákonů učila i zcela novou problematiku slovenských zákonů.

Denča se velmi rychle zaučila a stala se z ní HR Managerka, která zastřešuje veškerý nábor pro všechny tři pobočky. Je zodpovědná za kompletní personální agendy v Čechách i na Slovensku. Péče a spokojenost zaměstnanců je pro ni vždy na prvním místě. V současné době je Denča na rodičovské dovolené.
Holky z HR také společně tvoří pro zaměstnance interní časopis, který vychází každý kvartál a snaží se tak zaměstnancům předat nejnovější informace o dění ve společnosti.
Časopisy KLIK

Popis výběrového řízení

Zaujala Tě naše společnost a rád/a by ses stal/a dalším parťákem v našem týmu? Výběrko u nás je pohodové a přátelské. Pomůže nám se vzájemně poznat a zjistit, jestli bude naše spolupráce fungovat.

Napiš nám

Pošli nám životopis nebo nám alespoň napiš pár vět o sobě, abychom se o Tobě něco dozvěděli.
Pokud váháš a chceš se na něco zeptat, neváhej se nám ozvat na mail zamestnani@klik.cz, kde Ti rádi zodpovíme jakýkoliv dotaz.

Přijď se k nám podívat

Výběrovým řízením Tě provede jedna z našich HR, případně s sebou vezme Tvého potenciálního šéfa.
Na pohovoru Ti představíme společnost i pozici a popovídáme si o Tvých představách a zkušenostech.
U některých pozic se možná na pohovoru potkáme více než jednou, abychom si byli opravdu jisti, že je to ta pravá synergie.

Rozhodnutí

Na výsledek Tě nenecháme dlouho čekat a zpětnou vazbu se Ti budeme snažit dát co nejrychleji.
Pokud to nebude ono, pokusíme se Ti poradit na čem do budoucna zapracovat.

Vítej u nás

Než se k nám přidáš, dáme Ti detailně vědět, co všechno od Tebe budeme k nástupu potřebovat a co Tě bude v prvních dnech čekat.


Těšíme se na vás!

První den u nás

Výběrko máš úspěšně za sebou a padla domluva na termínu nástupu, a zajímá Tě, jak budou vypadat Tvé první dny?

Vstupní školení a seznamovací kolečko

Jako první si Tě vezme do parády některá z našich HR – Lenka, Jana nebo Alina. Vyřeší s Tebou potřebnou administrativu a poté Tě seznámí s důležitými informacemi o společnosti a provedou Tě po firmě.

Zaučení

Pokud k nám nastupuješ na pozici obchodníka do Call Centra, prvních 14 dní se Ti bude věnovat jeden z našich Trenérů. Nejprve Ti pomohou s přípravou na zkoušku odborné způsobilosti a po jejím úspěšném absolvování Tě začnou zaučovat na produkty. Toto školení bude trvat po celý první týden a následující týden poté bude součástí školení teorie na produkty, trénink prodejních dovedností nebo také náslechy hovorů u starších operátorů. Na závěr Tě pak bude čekat opakovací test, abychom si ověřili, že máš všechny potřebné znalosti a jsi připraven/a prodávat.

Trenéři Tě naučí, jak být úspěšným obchodníkem. Budou Ti oporou při prvních hovorech a kdykoliv se na ně budeš moci obrátit. Většina Tvých nadřízených u nás začínala jako Ty na pozici operátora, takže budou mít určitě pochopení, pro Tvé začátky u nás ve firmě, dokážou Tě pochopit, případně dobře poradit i povzbudit, když bude třeba.

Kromě Trenéra Ti bude přidělen i mentor, který se bude starat o Tvou adaptaci, bude s Tebou probírat Tvé obavy a nejistoty a zhruba po dobu 3 měsíců Ti také bude velkou oporou.

Mentor s Tebou bude sdílet všechny své zkušenosti v rámci online náslechů, bude podporovat Tvé silné stránky a společně se zaměříte na potřebné výsledky a možnosti, jak jich co nejrychleji dosáhnout.