HR - O nás

V poslední řadě bych Ti ještě rád představil holky z HR, které Tě provedou výběrovým řízením, a proto pro Tebe sepsaly i průběh výběrka, abys věděl/a co Tě všechno u pohovoru čeká!

Kromě toho pro Tebe ještě sepsaly jak budou vypadat Tvé první dny v Kliku, co Tě všechno čeká a nemine.
Denisa
HR Manager CZ & SK
Denisa v Kliku pracuje přes tři roky. Nastoupila v době, kdy se otevírala nová pobočka v Bratislavě. Měla před sebou nelehký úkol, jelikož se zaučovala na nové pozici a zároveň se kromě českých zákonů učila i zcela novou problematiku slovenských zákonů.

Denča se velmi rychle zaučila a stala se z ní HR Managerka, která zastřešuje veškerý nábor pro všechny tři pobočky. Je zodpovědná za kompletní personální agentu v Čechách i na Slovensku. Péče a spokojenost zaměstnanců je pro ni vždy na prvním místě.
Jana Kuprová
HR Specialist
Janča pracuje v Kliku již přes 5 let a za tu dobu jsme ji nikdy neviděli jinak než s vlídným úsměvem od ucha k uchu. Její náplň práce je velmi rozmanitá. Kromě toho, že se s ní můžeš potkat u pohovoru, tak můžeš také zažít jednu z bezva firemních akcí, která Janča umí skvěle zorganizovat.
Lenka Veselá
Recruiter
Léňa je naší neodmyslitelnou posilou již nějakou tu dobu. Donedávna se ještě věnovala studiu na vysoké škole a vypomáhala nám tak spíše jen s administrativou. V létě roku 2021 ale školu úspěšně dokončila a stala se tak plnohodnotnou členkou HR oddělení, která se věnuje především náboru nových kolegů na Call Centra.
Kamila Špičanová
HR Administrator
Kamča vedla personální oddělení v Kliku od roku 2012. Nyní je na rodičovské dovolené, ale s Klikem spolupracuje externě. Pomáhá HR týmu s administrativou, píše články do interního HR časopisu a v případě potřeby je připravena některou z děvčat zastoupit.

Popis výběrového řízení

Zaujala Tě naše společnost a rád/a by ses stal/a dalším parťákem v našem týmu? Výběrko u nás je pohodové a přátelské. Pomůže nám se vzájemně poznat a zjistit, jestli bude naše spolupráce fungovat.

Napiš nám

Pošli nám životopis nebo nám alespoň napiš pár vět o sobě, abychom se o Tobě něco dozvěděli.
Pokud váháš a chceš se na něco zeptat, neváhej se ozvat naší Náborářce Lence, která Ti ráda zodpoví jakýkoliv dotaz. Její číslo najdeš u každého inzerátu.

Přijď se k nám podívat

Výběrovým řízením Tě provede jedna z našich HR, případně s sebou vezme Tvého potenciálního šéfa.

Na pohovoru Ti představíme společnost i pozici a popovídáme si o Tvých představách a zkušenostech.

U některých pozic se možná na pohovoru potkáme více než jednou, abychom si byli opravdu jisti, že je to ta pravá synergie.

Rozhodnutí

Na výsledek Tě nenecháme dlouho čekat a zpětnou vazbu se Ti budeme snažit dát co nejrychleji.

Pokud to nebudeme ono, pokusíme se Ti poradit na čem do budoucna zapracovat.

Vítej u nás

Než se k nám přidáš, dáme Ti detailně vědět, co všechno od Tebe budeme k nástupu potřebovat a co Tě bude v prvních dnech čekat.


Těšíme se na vás!

První den u nás

Výběrko máš úspěšně za sebou a padla domluva na termínu nástupu, a zajímá Tě, jak budou vypadat Tvé první dny?

Vstupní školení a seznamovací kolečko

Jako první si Tě vezme do parády některá z našich HR – Denisa, Lenka nebo Jana. Vyřeší s Tebou potřebnou administrativu a poté Tě seznámí s důležitými informacemi o společnosti a provedou Tě po firmě.

Zaučení

Pokud k nám nastupuješ na pozici obchodníka do Call Centra, po zbytek týdne se Ti bude věnovat jeden z našich trenérů. Dostaneš od nich kompletní produktové zaškolení. Kromě toho Tě trenéři naučí, jak být úspěšným obchodníkem. Budou Ti oporou při prvních hovorech a kdykoliv se na ně budeš moci obrátit.

Toto školení bude trvat po celý první týden (pondělí–pátek). Součástí školení bude teorie na produkty, trénink prodejních dovedností nebo také náslechy hovorů u starších operátorů. Na závěr Tě pak bude čekat opakovací test, abychom si ověřili, že máš všechny potřebné znalosti a jsi připraven/a prodávat.